LOVE ME FOR A REASON,

Halloo :)

Haft en kanon helg! Var i fjällbacka i fredags och i lördags var jag hos Anna och tittade på fotboll, sen hämtade falle och emma mig så åkte vi till Tobbe där de spelade poker, kände mig en aning osocial där, somnade i 2-3 timmar i soffan.. Sen åkte jag, emma och falle hem till mig och sooooov.Damn, då var jag trött!

Vaknade upp på söndagen och emma gjorde frukost, stekt ägg och bacon!! Sen gick timmarna, Jimmie och Cattis kom, satt och tjöta, sen blev det middagsdags också, och senpå kvällen blev det film - Johan Falk, tredje filmen. Och i går, blev det den fjärde! Dom är ruskigt bra dom filmerna :)

Har sovit hos Jimmie och Cattis i två dar nu för att passa alicia. Nu ska vi snart ta bussen till Landvetter och lämna av henne på dagis. Sen ska jag upp till cafét och jobba ett par timmar. och ikväll........ blir det restaurang med tjejerna i klassen! Aldrig fel,kommer förhoppningsvis bli riktigt trevligt och kul :)

Noisettes -Don't upset the rhythm, låten som går på repeat hos mig just nu.

Nu ska jag gör mig i ordning och sen börja med lunchen till Lisen.


SÖTNOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0