Celsius&Skalle

idag vaknade jag 07.15 ganska sent, som vanligt hinner ju inte göra mig i ordning alls. Soft dag, fick sluta en timme tidigare bara för att vi skulle åka och kolla på teater " tusen och en natt" typ as dålig. åkte hem städade lite bara för Skalle skulle sova hos mig, vi tränade. Sprang knös, kom sist som vanligt  ;) haha. Men vi sprang ändå ganska mycket imot vad vi gjorde förra vintern. Det tog faktsikt lite extra tid för sandra skulle kissa.

Kom hem, duschade, åkte till landvetter köpt chips träffa några åkte hem och åt pizza & titta på Idol somnade nästan när klockan var halv tio. Men nu sitter vi här, ganska pigga faktiskt, fast somnar nog strax.  Imorgon skall jag kankse jobba, men på söndag ska jag i allafall de (:  Sen måste jag plugga plugga plugga, faaaaan !

aja, ha de bra
/caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0