ICE,J <3

Sandra sov hos mig tills i dag, tack älskling. Stunderna med dig är alltid bäst <3


ikväll har jag varit med Ida Emma & Jennifer, hade myskväll <3  Åkte till Ica och köpte massa gott, rosbiff, potatissallad m.m (:  skitgott. har inte haft så här kul på hur länge som helst, TACK!


emma vill tatuera in två W på skinkorna så de blir Wow när hon böjer sig ner. 
- vad är de för skillnad på en ekorre och en blondin?  De hoppar från Ollon till ollon :D 
för mig är detta nytt, men tydligen är dom jävligt gamla ;)

Igår kom jag och sandra gåendes på gångbanan påväg till bussen, så när vi kommer fram till emma och ida så säger Ida så :
- Jag ser typ helt konstigt, typ dubbelt eller nåt :S
Emma ba:
- nej , Ida. Dom är två asso ?

hahha, de va kul!

imorgon ska jag jobba med emmis, sen ska jag träna och sen plugga (:

ha de bra / Caroline


   
jag älskar kvällarna med er, tack för att ni finns. ICE, J föralltid <3



Sandra, du betyder så sjukt mycket <3

Kommentarer
Postat av: Skalle

AAAAAAAAAW, CAROLINE CELIUS!

2007-10-08 @ 22:44:06
Postat av: Emma Johansson

ÅH den kvällen :)<33 då skrattade vi mycket !

2008-10-26 @ 21:58:38
URL: http://emma2tusen8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0