Måndag, Tisdag, Onsdag

Imåndags var jag ju på blåvitt, självklart vann de  3-0, satt jävligt gött! SM GULD 2007 <3  Det var längsedan det var vi fyra tillsammans, ICE J . Det var riktigt kul :)  I skolan på eftermiddagen var vi och tittade på en Poet, Bob Hanson, trodde de skulle bli skittråkigt men hade fel, de va faktsikt ganska kul (:  Duktig duktig duktig , DÖD.

I tisdags gjode jag ingenting i stortsätt, pluggade lite. Måste verkligen ligga i om jag skall få mitt VG i so ;)

Idag började dagen med att jag försov mig, så var aldrig med på gymnastiken kom till Svenskan i stället, det var en kort dag i dag, slutade redan 14.20 (Y) Gött, ska plugga lite sen ska jag träna! Får lägga mig tidigt i dag så jag inte försover mig imorgon också ..



Jag tycker om dig, dig och ingen annan <3




                                                                                  image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0