Skalle&Celsius <3

imåndag kväll kom skalle och sova hos mig till tisdag. vi gjorde väl inte så mycket, tog de lugnt oså (:  men hon blev sur och somnade bara för jag låg och prata i tele så länge, haha. sry . <3 :)  sen på tisdagen åkte vi hem till sandra en stund åt lite oså, sen åkte hon med hem till mig igen, vi sova hos brorsan skulle ju vara barnvakt i dag så de va kul med sällskap <33  idag gick vi upp vid halv elva, eller sandra vakna vid halv nio haha. Och Alicia vakna ju halv elva :O  unge till att sova aso, hon gick ändå och la sig vi åtta. Sen gick vi iallafall upp till cafét fika lite, sen skulle sandra hem med kvart över fyra bussen. Sen gick jag och tränade .. trist utan sandra men de gick. Nu har jag precis duschat, får se vad som händer ikväll i allafall.

tack så mycket Sandra för dagarna tillsammans med dig, grymt roligt (L)



-detta känns riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0