Alea iacta est

"Tärningen är kastad"



 Slutade halv tre efter en extremt jobbig dag i skolan för min del, har/mår verkligen inte mått bra idag! Haft världens huvudvärk, ont i hela nacken/halsen, yr osv :(  Men kan ju inte vara hemma från skolan nu i början när det är massa nya ämnen osså. Jag kom hem vid tre tiden och jag har sovit fram till sju! Jag får hoppas att jag mår bättre imorgon så jag orkar med skolan, annars får jag väl stanna hemma helt enkelt ändå..
Jag är sååå sugen på kebabrulle nu, haha! eller varit hela eftermiddagen/kvällen

Ne nu ska jag göra något vettigt i stället för att sitta här framför burken, tillexempel gå och duscha.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0