Alicia,

I förrgår kväll åkte jag och emma hem till Johan på kvällen och såg världens sämsta film som dessutom var svartvit! haha, kul! :)
Åkte till min bror med tolv bussen och sov där, för att jag skulle passa Alicia på morgonen. Sen jobbade jag från 12 - 15. Gick hem till min bror igen för att sen åka med Cathrine till Ikea, sen sov jag hos dem igen för att passa Alicia idag, men ska jobba om en timme så då får Dennis passa henne!
Imorgon jobbar jag från halv 9 till 15 - lite segt så! sen blir det förmodligen Rix FM men har inte bestämmt mig om jag ska gå på de eller om jag ska träna i stället, beror nog på vädret. Imorgon ska jag nog hämta min mobil också, förhoppningsvis.. & hoppas den funkar nu!!


Jag&Alicia på Ven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0