Can you hear me,

Har inte skrivit på ett tag nu..
Men iallafall i varberg var de väl inget vidare väder så satt mest i stugan, mysigt de också! Kolla på film i storsätt 24/7 i 3 dagar , hehe!
I torsdags mös jag med Emma, vi handlade mat, som Emma lagade när vi kom hem - Lövbiff med Potatis, svampsås :)sååå goott!! Efter de gick vi ner till Jenncan där vi var till typ 4 på natten gick hem och somnade inte förrens 6! rätt segt.  På fredagen var jag med Idaa och myste lite, sen åkte vi hem till Johan och kolla film..

Igår var jag barnvakt, Emma & Ida kom hit, sen kom även Marcus Johan och Dennis. Ida åkte hem vi ett men jag och emma satt och tjöta till 3tiden med dem andra . Vaknade vid 6 i morse av att Emma hade sååå ont i magen vet inte vad de var :S  Så var nära på att gå ner och be någon köra henne till akuten, men jag tror inte att de var så allvarligt för jag gav henne två värktabletter och sen gick de över, haha! Ja & Emma åkte med Johan och Dennis till Allum i dag sen skulle jag träna fotboll för första gången på typ två månader ellernåt så de var gött, synd bara att de regna heeela tiden!

Nu på kvällen får jag se vad som händer, lite alterntiv i af :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0