?

Favoritcafé:  Kossan
Favorittidning: VR
Bästa saken som hänt i sommar: Kräftskivan
Favoritplagg i garderoben just nu: -
Längd: 167 cm
Byter gärna garderob med: -
Vanligaste färgen på mina kläder: svart eller vitt
Byxa eller kjol: byxor
Sminktips till allmänheten: -
Senast utlästa bok: kommer inte ihåg, men håller på med P.s I love you
Mitt rum kan beskrivas som: fult
Mig själv med tre ord: ?
Jag tränar: fotboll
Jag ville bli när jag var liten: Jobba på MCdonald,
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: trött
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding,
Kläder just nu: Tjocktröja och mjukisbyxor
Vad sa du senast: jag ringer dig senare, heej
Fisk eller badkruka: badkruka!
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: inget av de
Sparare eller slösare:  slösare
Bästa film: What happens in vegas
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: njaae
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: jaa
Snarkar du? haha nej inte vad jag vet
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? aa,
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: dåligt självförtroende
Det här är jag bra på: vet eej
Bästa bok? -
Vad vill du jobba som? Vet inte :P
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ofc! :D
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : haha, inget av det.
Gungar du på stolen? Händer väl
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster tror ja
Gillar du att sjunga? nej
Anser du att du är stark? haha, oja :D
Använder du knark? JA?.. ehm nej verkligen inte!!
Kaffe, te eller inget? Kaffe & Te
Har du en besatthet? varje dag innan ja går och lägga mig, måste ja flytta upp den tunna madrassen längre upp emot väggen ( tror inte någon fattar) men kan iaf inte somna om ja inte gjort de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0