Första dagen på Hulebäck,

Ja, då var sommarlovet slut .. Men det känns på ett sätt bra att börja skolan igen, det är ju så mycket nytt!
För min del blir det nu 3år på Hulebäcksgymnasiumet, Handelsprogrammet - jag hoppas det kommer gå bra.  Träffade klassen i dag, känns bra alla verkar snälla & goa :)

Efter skolan åkte jag & Emma upp till cafét och fika, var så otroligt sugen på kaffe, haha!  Nu ikväll ska jag inte göra någonting, bara ta de lugnt. Får ladda upp för en ny dag i morgon!
Take care / caroline*



Lägger in en bild på snyggingen Channing Tatum för nu ska jag titta på Step up

Kommentarer
Postat av: ita

puss på älsklings carro <3<3

2008-08-23 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0