Juno,

Andra dagen på Hulebäcksgymnasiumet - känns faktiskt rätt bra. Idag åt vi i bamba för första gången och det var pinsamt får jag faktsikt säga, på önnerödskolan var man inte van vid att det satt så mycket folk runt omkring sig när man åt, men det gjorde det nu, haha!  Men det är ju bara till att vänja sig vid att det äter mycket mer folk samtidigt på Hulebäck, jag menar det är ju en mycket större skola.

Var väl hemma vid 3tiden efter att jag varit på cafét och ätit en fralla och druckit en kopp kaffe, tog en powernap på 20minuter vilket var väldigt skönt!

Nu kommer strax Emma hit, hon ringde och sa att hon var sugen på att se en film och jag föreslog Juno, för den har hon ju inte sett. Men det har jag & jag tycker inte den är någon höjdarfilm.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0