Singing in the rain,

Nu är det regninga vädret tillbaks igen, men jag hoppas inte att det håller i sig allt för länge - innan skolan börjar igen vill ja ha lite mer sol!

I fredags åkte jag, jimmie, Alicia, Cattis, Mamma, Pappa & Henke över till Ven (som de stavas, jag skrev fel i förra inlägget) Så först åkte vi bil i ca.2 timmar till Landskrona och sen färja över till Ven som tog ungefär 30 minuter! Jättemysig Ö verkligen, har varit där en gång innan men kom inte ihåg att det var så fint & mysigt! Vi var framme på ön vid halv ett - ett någon gång och åkte in hem förrens kvart i 19, så då hade vi cyklat i storsätt heela dagen och man var rätt seg efteråt när man skulle sitta i en bil i 2 timmar igen men jag somnade i varberg så det gick fort hem sen :)

Igår var jag och handlade med mamma, och jag lyckades faktsikt hitta lite grejer- konstigt nog! Hittar aldrig något men fick i allafall köpt två par skor och ett par shorts så det känns bra, nu är det bara ett par jeans jag skulle behöva så jag hoppas att jag får köpt några i varberg.
Varberg kommer inte bli alls så bra som jag trott och som de varit alla andra år, det regnar, Emma ska inte med, Joanna är inte där nere, så som det ser ut nu blir det 4dagar med familjen i Varberg, men det kan väl vara kul det också, träffar ju mina föräldrar inte så ofta nu förtiden, är ju aldrig hemma.
Jag har inte så mycket att packa nu, har i storsätt packat ner allt.

& I torsdags köpte jag förresten P.s I love you på bok, har inte läst så mycket i den men det har ändå blivit 8 kapitel av 51 - så några återstår, haha! Men den är än så länge väldigt bra, men är inte riktigt lika bra som filmen.

Ne nu ska jag greja lite & städa mitt rum så det är rent och fint när jag kommer hem! Bloggar gör jag förmodligen på torsdag. Puss!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0