Fredag,

"Blanda inte in mig i vårt förhållande"
- ur Yrrol filmen,


Igår var det en riktig slappis dag, var hos bror en stund på kvällen sen gick jag till Emma där jenn också va, låg och mös och titta på Bob the butler, roligaste filmen haha. Gick hem vid tolv tiden.. uuuh, de var så kallt ute! vill ha sommar och sol.
När ja kom hem kollade jag på Gossip girl fram till tre tiden.

Idag fyller mamma år, så grattis till henne :):)<3
Vi fyra tiden kommer mina syson med familjer hit och ska fira lite "jul" och mammas födelsedag. Så idag får ja resten av mina julklappar! =)

sen blir de bara slappis med gossip tror jag.
Puss!

(ja ska försöka ta lite bilder också)


My name is bob,
I lookning for a jooob (:´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0