Fredag,

ojjj, såg att det var 6dagar sen ja bloggade, dagarna bara flyger i väg.  Skönt är väl deee, bara en vecka kvar till JULLOV hur skönt är inte de?! :D iiihihi.

Hade matteprov i dag, kändes som att det gick ganska bra. Förhoppningsvis får jag G, men de får jag inte veta förrens efter lovet.. lite segt. Hade även engelskaprov i onsdag, det gick väl inte så bra, haha. får tillbaks resultatet på måndag.. vill inte ens veta.

Efter skolan i dag kom Ramus och hämta mig och Ida, (inte bara i dag, han har typ hämtat oss varje dag denna veckan, hehe:) vi åkte vidare till allum, handlade osånt.

Ikväll blir det en kväll i Rasmus nya lägenhet med lite folk, myys :)

Imorgon ska ja in till stan med emma, (I guess?!) sen på kvällen blir de förmodligen singstar och tjejkväll i min brors lägenhet! =)

Nu ska ja äta och göra mig i ordning,
ha en toppen kväll!!

Puss!

"Is the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Shoulda known better when you came around
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
Cause I know that you're living a lie
But that's ok baby, cause in time you will find

What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around"



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Mm :)

2008-12-13 @ 01:29:50
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0