Lördag,

"Det är inte din personlighet som skapar dina handlingar,
utan det är dina handlingar som skapar din personlighet."

igår var det en vanlig dag i skolan, alla tråkiga lektioner.. Känner mig jättestressad över grupparbetet vi håller på med i skolan nu, vi var 3 i gruppen nu är vi bara 2 stycken som får avsluta arbetet, hoppas det går bra. På tisdag ska vi göra sista uppgiften, "jul i stan". sen ligger vi efter lite också, men det ska nog bli bra..

Efter skolan åkte jag med pappa och henke till allum och skulle titta om de fått in en sån väska som jag köpt för att jag skulle byta den. men det hade dom inte, men jag fortsatte titta runt lite i affärer hittade inget speciellt.. Efter allum skjutsade pappa mig till Emma, där även Jennifer var.
Vi åt god mat som Pia hade handlat, gottti. sen åkte jennifer hem, jag och emma hade då inget att göra så vi bestämmde oss att sminka oss som negrer, ringde marcus så gick vi ner till skolan och mötte honom, han tyckte vi var knäppa. sjysst?!? haha. jaja, vad ska man göra när man inte har något att hitta på? 

Sen gick jag och emma bort till jimmie och cattis, tjöta lite, sen sjung vi singstar, har inte tyckt att det vart så roligt innan, men det var riktigt kul.. sen kom Mell och Daniel ner, tog några groggar och sjung, nice fredag. Synd bara att jag hade sååå ont i magen & var sjukt trött. låg och mös lite med Alicia så hon somnade, sen gick jag och la mig i jimmie och cattis säng och somnade runt två tiden.

Var uppe klockan nio, spraaang hem för jag skulle till alingsås och spela cup. eller jag spelade inte så mycket, men var i allafall och tittade på. Har ju fortfarande ont i halsen + att jag inte tränat fotboll speciellt mycket. Cupen gick inget vidare..

Åkte hem, städade mitt rum och sen duschade jag. sen dess har jag bara slappat, mamma och pappa är barnvakt för Alicia i dag, så har lekt lite med Alicia..
Var planerat att ja skulle vara med Ida ikväll, men vet inte hur det blir med det. Hon mådde inte så bra... får bli en annan dag, längesedan nu. Vilket endast är mitt fel, saknar det <3

Nu ska jag nog sätta på en film och sen får ja se vad som händer.
See yaaa



(bild på mig för drygt ett år sedan:P)

Kommentarer
Postat av: Jenn

Sööötnos!! <3

2008-12-07 @ 15:50:43
URL: http://jpr.blogg.se/
Postat av: emmson

Jag älskar dig!

2008-12-09 @ 14:42:42
URL: http://emma2tusen8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0