Don't look away

"Because, sometimes, you have to step outside of the person you've been.
And remember the person you were meant to be.
The person you wanted to be. The person you are."
 


Måndag idag och två dagar kvar till jul. Har inte ens en gnutta julkänsla i mig, kan inte förstå att det faktsikt snart är jul. Börjar känna mig lite stressad..

Gick upp halv nio i dag för att jobba, jobbade till två sen åkte jag och handlade med pappa och henke, mycket mer har jag inte gjort i dag. Tog en dusch när jag kom hem, och kollade sen på två avsnitt av one tree hill. Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar upp och jobba imorgon igen, börjar nio.
Sen blir det kanske stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0