Merry Christmas,

"If you love something, set it free; if it comes backs it's yours, if it doesn't, it never was."


Då var denna julen över, i allafall för de flesta skulle jag tro.. men inte för mig :)
Jag har fått en del julklappar i dag, men ska även få på fredag då mina syskon kommer hit, dem har firat hos deras flickvänners föräldrar i år, nästa år blir de tvärtom!
Lite tråkigt att inte vara med alla på julafton, men man får väl stå ut varannat år.

Jag är nöjd med denna dagen, så mysigt med jul!
Om en vecka är det nyår, detta året har gått så extremt fort.

Nu har jag kollat om alla 6 säsongerna av one tree hill, eller jag började och kolla på säsong 4 från början. ooh, det är så bra!!! love it

Men som jag säkert har skrivit innan kommer inte nästa avsnitt av one tree hill ut förrens i Januari, så fram tills dess får jag börja kolla på någon annan serie, exempelvis Gossip girl, har kollat på första säsongen för ett tagsen, och det är ju faktiskt väldigt bra. Sen ska jag kolla på 90 120 när jag får tid också, haha. Mycket jag ska göra.

Hoppas alla har haft en riktigt bra & mysig jul,
Kram!


Kate Voegele - Hallelujha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0