Onsdag,

Oj, nu såg jag att det var ett par dagar sen jag bloggade. Men jag har nog inte haft något speciellt att skriva om antar jag för då hade jag väl gjort det.

Jag har jätteont i halsen, så har inte tränat på ett tag nu.. baaad, vill träna nu. Imorgon måste jag i allafall ta ett pass Spinn-lätt,  det är bara 45minuter ! Pallar inte mer för spinning är inte spciellt roligt.. menmen. träna måste man, hihi

Har ganska mycket i skolan nu, eller i allafall nästa vecka: 
håller på med ett arbete som heter Företaget, som ska så gott som vara klart nästa vecka,
Har engelska prov nästa vecka, matte prov, + arbetet.. bara att försöka kämpa. Är så skoltrött, men snart är det looov. Tack gode gud för det.


Nu ska jag försöka svara på ett par frågor som är läxa till imorgon. Sen ska jag möta emma i landvetter, så ska vi gå och sooola :) gotti.
-v-



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0