Söndag,

"When you realize who the good people are in your life, you're so lucky."


Min helg har varit väldigt braa om jag får säga de själv. I fredags var jag hos Rasmus&Ida där det var lite roligt folk. Hahaaa, jaa ja fick mig några gooa skratt när en viss person fastnar i bagage luckan på en pontiac, och vi inte fick upp luckan. hahah.
Kul var det,
Ida, i love u (L)

I går vaknade jag vid tolv tiden, gick upp till cafét med Emma, då vi blev sugna på sushi så vi gick in och köpte de hos sushi tanten =) gotti. Sen satt vi på cafét till halv fyra och planerade vår nyårsafton, det kommer bli perfeeekt!! :D
När vi kom hem kollade vi på "A cinderella story" får faktsikt säga att den var väldigt bra :)
Sen åkte vi och köpte godis och kollade på dansbanskampen, haha. och sen kollade vi på " Den ofrivilliga golfaren" och mös.
Carro<3Emma

Nu ska vi åka till landvetter och sola, sen ska jag på kalas hos min farbror.
Hoppas ni haft en bra helg!
Puss!

bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0