ännu en dag,

Vaknade upp hos min bror idag, så alltså sov jag där - mycket mysigt! :)  vaknade redan klockan halv tio vilket känndes väldigt bra, åkte till cafét och käkade frukost en fralla + kaffe! ;)  Åkte till banken med pappa och fixade ID-kort och aktiverade bankkortet så det känns skönt att det är klart i af! Sen åkte jag till härskogen och sprang 5km med Amanda och Rebecca, fast becca och jag orkade bara 3km resten gick vi, haha! Men det är bara till att peppa sig själv så orkar man hela nästa gång, alltså på torsdag! 

Efter det åkte jag hem, duschade sen vidare till Borås med Emma och Pia och emma fick shoppat en heeel del! Vilket jag är avungsjuk på, bara för jag inte har några pengar!! :/  Kom hem för en timme sen typ och nu kommer snart Ida och sover hos mig, det var längesedan vi sågs och vi ska bara ligga& mysa och prata! <3 

Take Care / C




Catch the day
Enjoy the moment,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0