Äntligen,

Åh, äntligen är sommaren här! Kul för alla andra, men inte mig som har bihålsinflammation och får ligga inne och inte göra ett skit. I allafall tror jag att jag har det;


Hur känns bihåleinflammation?

  • Smärta i pannan, kindbenen, tinningarna, nacken och bakom ögonen.

  • Smärtorna förvärras när man böjer sig framåt eller när man går

  • Den drabbade får ofta snuva samtidigt med täppthet i näsan, omväxlande med rinnande näsa.

  • Vid kraftig inflammation kan man få feber och bli trött.

Detta kopierade jag från google och just såhär känner jag. Men jag har inte fått feber än och hoppas inte jag får det heller - förhoppningsvis blir det bara bättre och bättre . .  I morse när jag vaknade hade jag extremt ont i nacken också vilket jag inte haft innan :/  aja, whatever. Glad att jag är ju än sedan när jag ska till Varberg , skara och sen Kräftskivan - det hade varit förjävligt om jag hade varit sjuk då!!

Jag har faktiskt städat mitt rum idag, + båda skrubbarna här uppe! Jag känner mig rätt duktig men nu efteråt är jag väldigt trött.. Jag vill vara ute och sooola men jag ska helst undvika det för det ökar smärtan i bihålerna :(



På tisdag åker Ida till Stockholm och jag måste ju bara träffa henne innan för samma dag hon kommer hem åker jag till Varberg <3

Ne nu ska jag slänga allt som jag lyckats samla ihop efter min städning - vet inte va det var för ryck jag fick. haha.
Kram/ C.









11dagar kvar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0