Faster igen,

Igår kväll var jag med ida blev aldrig någon promenad med Emma men jag cyklade i allafall till landvetter (Y) Sen gick jag och Ida och handlade lite, sen åkte vi hem till Mickis där Jenny Tessan Madde och Mickis var :) Spelade GH, tjötade och hade allmänt trevligt . Vid Elva tiden åkte jag och Ida hem och kollade på film, somnade någon gång vid ett, vaknade vid elva käka frulle sen Ringde min bror och berättade att jag hade blivit faster igen, wiihu! En liten tjej på 3905gram, så sen ska jag till sjukhuset med mamma och pappa och hälsa på och se den lilla bebisen, har bara sett den på kort och den var ursöt! Skall även ut och gå sen förhoppningsvis med emma :)
PUSS! / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0