Dream on,

Har inte uppdaterat bloggen på ett tag för jag har haft fullt upp, haha!
Jag går inte in på exakt vad jag har gjort men de har varit två jätteroliga kvällar hemma hos Emma med gooa människor!  :D

Jag har typ inte fått ordentligt med sömn på 3nätter & jag är verkligen jättetrött. Idag gick jag upp halv åtta för att åka till Skara Sommarland med familj, när jag vaknade var vädret verkligen urkasst och jag hade ingen lust att åka. Men sen i Skara sken solen, och vi har haft jättebra väder. Konstigt nog har jag inte tröttnat på Skara sommarland än, haha! Men de är barnsligt kul ;) 

Jag vet inte när jag bloggar nästa gång så jag skriver lite kort vad jag ska göra de närmaste dagarna ;

Imorgon - Middag hos min Moster med familjen eller middag hos min Kusins svärföräldrar, så sjukt mysigt!
Fredag Lördag- Kanske åker till Wein över dagen och sen sova i melbystrand, beror på vädret!
Söndag t. Onsdag (kanske söndag)- Åker äntligen till VARBERG!!


        



       
(Han hoppade från
25meter, vilket motsvarar
ett 10 vånings höghus! :O)

 btw, igår var jag och lämnade in min mobil på lagning igen, så alltså får jag vänta utterligare 2-3 veckor. Känns ju verkligen jättekul. Sist när jag fick tillbaks mobilen hade den fortfarande samma glapp i sliden, och de påstod att den skulle vara så för att sliden skulle fungera ordentligt! Jag frågar mig själv hela tiden, vad är de för jävla skitmobil jag har köpt ?! Bytt den en gång, varit på lagning 2gånger med denna nu - sen den 2juli!
Jag menar det är inte ens en månad!

När jag kom hem från stan i går hade de ju tydligen varit världens oväder här, slått ner blixtar alldeles i närheten, blåst extremt mycket och regnat! Tur att jag inte var hemma säger jag bara, jag gillar inte åskan.

Nu är det inte ens en månad kvar tills skolan börjar & jag börjar bli nervös. Nya lärare, ny skola, ny klasskamrater.. Och det värsta är att sommarlovet har gått såå otroligt fort, känns som att jag inte hunnit med något. Så nu får jag verkligen ta vara på tiden som är kvar!
Kram/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0