Your love is a lie,

Inatt sova som sagt Ida hos mig, vi vaknade vi tolv tiden och satte på filmen 21, faktiskt en riktigt bra film! Sen åkte hon hem vid tre, jag duschade och åkte upp till Jennifer, myste vid sjön med fikaa! <3 åh så mysigt, hon åker ju till spanien på fredag den lyckosten.. Kan du inte packa ner mig i resväskan?! ;)  Sen i af åkte jag upp till Jennie och Palle tillsammans med emma, åt god mat och hade det jättetrevligt ! sen åkte vi hem vid halv elva- bort till Jennica och Koffe där johan och dennis var, och nu kom jag hem nyss. Ska snart sova för jag ska upp klockan tio imorgon och springa i Härsskogen tillsammans med Amanda, får väl se om jag orkar hela! :P haha.

TAKE CARE
Kram / C.


      
(bild från sommaren 07)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0