Ännu en dag

Vaknade upp i Kallebäck i dag, ett mycket trevligt ställe & speciellt det såå stora köpcentrumet som bara ligger 100 m ifrån lägenheten, en fiskaffär och en pizzeria! (Y)  De kör verkligen på stort!!:)

Jag Emma och Ida vaknade i allafall vid ungefär halv 1 tiden då vi var riktigt utvilade käkade frukost gjorde i ordning lite osså sen åkte vi hem runt tre, jag cyklade hem från Landvetter vilket faktsikt var jobbigare idag än var det var att cykla ner i går, jag cyklade i af upp till cafét där jag var till ungefär halv 6  så med andra ord var jag hemma för ungefär en halv timme sen!

Ikväll spelar sverige imot Ryssland och den matchen ska ses hemma hos Johan i mölnlycke :)


Imorgon blir det bio med Sandrans , brudens bäste man . Ska bli grymt skönt att träffa Sandra, det var så länge sen och jag saknar henne enormt <3<3

Puss. / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0