Ännu en dag,

I lördags var det en slappis dag, Ida & Emma kom hit och vi skulle kolla på film efter mycket om och men blev det att vi kollade på Offside, haha! Den är rolig men bra gammal. Sen äkte dem hem vi ungefär elva, då satte jag mig och kollade på Alvin och gänget, roligaste filmen på länge tror jag! Sen blev det till att gå och lägga sig..

Igår var jag och handlade med mamma, först mat sen sprang jag in på allum och köpte ett par capri byxor jag sett där, så då var min dag räddad! (Y)  Efter det var det hem, göra sig i ordning för att ta 4 bussen till mölnlycke, gick en sväng till hemköp där emma skulle köpa cigg och innan oss i kön stod det en kille typ 12år ellernågot och försökte köpa snus, haha men han lyckades inte så bra!  Sen kom vi fram till Johans lägenhet och shiit hur fint som helst, man kan inte tro att killar kan inreda så braa, det är inte många men Johan är tydligen en av dem :)

satte på filmen Beerfest, ganska rolig faktsikt, sen kollade vi på någon annan cp konstig film, men den var väl ganska rolig för den var så dåligt gjorde sen åkte Koffe hem och dennis fick gå och lägga sig för han skulle jobba, där satt jag emma och johan i soffan och satte först på FatPizza, världens sämsta film satt och snackade och sen satte vi på Fullfrys, den ville jag se och det blev en del skratt!  Satt och pratade fram tills klockan var 3 då vi somnade, jag somnade dock på golvet, sen hade dennis åkt till jobbet så johan la sig i sin säng och jag la mig i soffan :) 

Jag och Emma vaknade upp vid halv elva då Johan legat vaken sen halv åtta ungefär, han fråga om vi inte skulle sova hela dagen?!  Sen blev det frulle och sen tog jag och emma kvart i tolv bussen hem, jag gick och jobbade och sen gick jag en promenad för att rensa tankarna lite, och sen blev det till att duscha.

Sen ska jag åka hem till Muffemus och hälsa på efter att hon tränat vid halv åtta :) <3<3

Det blev en trevlig kväll/natt igår med mycket skratt :)
Take care / C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0