ännu en dag

Igår var jag och emma hos Johan och hälsade på, kollat på The simsons :)  haha, sämsta programet ja vet tror ja!

I dag vaknade jag faktiskt redan vid tio tiden, tog det bara lugnt på morgonen sen åkte jag och jobbade från 12 - 16, härligt! Nu har jag sutiit vid datorn sen ja kom hem jag har raderat sisådär 600kort som bara är mina kort! :O  Det känns skönt ändå, haha ! Nu sitter jag och smsar med emma för vi ska leka! :)

Jag håller på att leta en ny mobil för jag känner att jag behöver en ny, har haft min i 1½ år nu.. Men jag vet inte riktigt vilken, det står mellan  Sony Ericsson K8501, LG KU990 , Nokia 5310 , Sony ericsson Z770 eller Sony ericsson w380i - men jag har inte en aning om vilken som duger!

Ne nu ska jag gå här i från och hitta på något annat kul att göra, Take care / PÖSS C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0