ännu en dag,

Igår var jag hemma hos Emma och mös, även Idaa kom!! Vi låg och kollade på film och tjötade, emma var nämligen barnvakt för Märta och Oskar :)

Sov över hos Emma och vi vaknade vid tolv tiden då märta och oskar kom in och stojade, jag och emma åkte med Mamma och Richard för att titta på en ny mobil till mig i dag, och nu har jag köpt en (!!) men får den inte förrens på torsdag för den fanns inte inne, eller förhoppningsvis får jag den på torsdag, iallafall denna veckan känns jättebra och jag tror ja kommer bli nöjd med sony ericsson W910i . Kom hem för en stund sen och i dag blir det en väldigt sen middag, haha ska snart äta tacos, gotti! Sen ska jag förmodligen ut och gå med emmson ..

Take
 care / c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0