"Have you ever seen the rain",

Nu sitter jag här och skriver ännu ett inlägg och jag är sjuukt trött! Gick upp halv tio i dag för att jobba och mitt humör har verkligen inte varit på topp dem här två senaste dagarna,

När klockan närmar sig fem skall jag gå ut och gå med Cathrine, jag har så dåligt samvete för att jag inte har tränat på jättelänge, känns bara som man blir tjockare och tjockare för varje dag som går - vilket inte är såå bra!  Så på måndag ska jag börja springa + promendera varje dag i en och en halv vecka eller två. Så har jag i allafall varit lite nyttigt på lovet, sen får jag väl se om jag ens kommer komma ut, det är så tråkigt att inte ha någon att springa med, så måste hitta en spring kompis! :) 

Åh, jag börjar känna doften av sommar, grillat och lite sol, härligt! Nästa vecka ska det tydligen bli varmt igen vilket jag ser fram imot, haaavet! <3

Ikväll blir det nog bara en slappis kväll skulle jag tro, orkar inte med så mycket annat men jag skrivet antagligen ett inlägg imorgon om vad jag gjorde,
TAKE CARE / C.



Kräftskivan 07! <3
23AUGUSTI 2008!! <3   (bilden från 2007)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0