Havet

Åh, underbart härlig helg - kanon väder ett stort +  ;)
I fredags var jag med Ida vi gjorde inte så mycket, slappade mest. Gick ner till sjön där några klasskompisar var, var inte där så länge pga. alla mygg! hatar dem. hah. TACK BABY FÖR KVÄLLEN! (L)  jag älskar dig

I lördags fick jag gå upp tidigt, typ halv tio´för jag skulle jobba, dirket efter jobbet åkte jag hem till Jennifer sen dirket till Oskar på middag som fyllt år, vidare till eskilsby med alla, sen fick jag och jennifer för oss att gå till Mossbacka det skulle tydligen vara fest där, vi skulle möta emma och ida, men de blev inte så.. Efter mycket om och men så blev det att Jennifers mamma hämtade oss vid Bertshult, vi tyckte vi hade gått jättelångt, men de var ju fan lika långt kvar vilket var tur att Jennifer mamma&pappa hämta oss :) Hem käkade räkor och myste, la oss tidigt för i dag åkte vi till havet,
gick upp halv åtta, var vid havet typ 10 kom hem vid halv sju :) och jag har brännt mig, SOM VANLIGT! :O haha!
tack jenn för i dag, I love you (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0