I want you to need me,

I want you to need me
Like the air you breathe
I want you to feel me
In everything
I want you to see me
In your every dream
The way that I taste you, feel you, breathe you, need you
I want you to need me, need me
Like I need you


Har varit hos Ida nu på kvällen med Rasmus Ida Emma Marcus och en till haha! :) Mycket trevligt ! Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag ska upp och jobba imorgon och jag är så otroligt trött! Och som sagt, Celine Dion skriver otroligt fina låtar, älska!
TAKE CARE / C.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Brukar inte skicka "reklam" såhär men om du har tid får du jätte gärna rösta på mig på den här sidan http://www.breeze.se/modell/Default.aspx?PagId=4&id=0&sort=all&model=170. Vinner jag så får jag stå som modell för breeze.se 's kläder, hade vart så kul !

2008-06-28 @ 00:33:31
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0