Midsommar 08

Det blev än ganska lyckad midsommar även fast man var nykter :) 

Vi var först på Lygnvi på dagen vilket inte vaar något vidare kul. Efter det åkte familjen hem till Emma och dem, käkade osså, när klockan var ungefär nio gick jag och emma ut för att gå, prata lite osså sen skulle vi gå runt skolan typ, Då kommer Tobbe Olsson Jimmy och Falle, dem skulle till Varberg och vi fick så snällt följa med men vi kom inte längre än till mölndal för då skulle dem plocka upp Linus i landvetter igen och då var klockan redan halv elva och dem visste inte när dem skulle åka hem från Varberg, för det var ju en Roadtrip, haha!
Så dem körde oss till Härryda där vi bestämmde oss för att gå bort till Daniel där det var fest, mycket trevligt var de. Emma & Stefan, hahahah! :D  Tycker det blev en jävligt lyckad Midsommar ändå, men emma skulle ju inte göra något för hon skulle ju jobba, men hon drack ändå lite och ja tror hon hade väldigt kul! :) För det hade jag !

Idag vaknade jag kvart i ett, vilket inte riktigt var meningen men jag var väl trött då ellernågot, käkade frulle och vid 3 tiden ska jag och pappa åka upp till Lars-ove och hälsa på ! :)  Efter det vet jag inte vad som händer, får väl se

Take care / C.




I love you

Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

i swear i do love you to, jo tack jag hade väldigt kul! (L)

2008-06-21 @ 18:10:22
URL: http://emma2tusen8.blogg.se/
Postat av: Emma Johansson

I swear i do love you to, och jag hade jävligt kul! hahah (L)

2008-06-21 @ 18:11:33
URL: http://emma2tusen8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0