Midsommar

Torsdag; Vaknade runt elva, gjorde mig  i ordning åkte sen vidare upp till Jobbet vid tolv tiden.  Vi två tiden åkte jag hem duschade och gjorde mig i ordning för bio med sandra<3  Först åkte vi till allum och kollade runt lite, hittade ett kap som jag bara måste köpa! ett par capri byxor :) sen åkte vi till begakungen för att så på Game Plan den var helt okej bra . Sen åkte vi hem till Sandra - kollade lite på fotboll och sen bring it on 3 , somnade någon gång vid halv två tror jag. Vaknade vid tjugo över 10 då sandra och dem skulle åka till allum så jag gick till bussen och åkte hem :)   och Idag är det Midsommar, vilket innebär
* Lygnevi
* Midsommar mat med släken
* Rasmus?!

Tror det blir en ganska bra midsommar i af!
Nu får jag sätta i gång att göra mig i ordning,

GLAD MIDSOMMAR ALLA! (D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0