Tisdag - Onsdag

Sov hos Ida tisdag till onsdag myys :)

Onsdag -  Första var jag i skolan, åkte hem halv ett för jag hade ändå ingenting att göra i skolan.. Satt hos Ida typ till tre sen åkte jag hem för jag skulle spela match i mot olsfors, och självklart förlorade vi som vanligt! :/  Sen var jag och käka lite tårta osv hos Cattis & JImmie, Cattis fyllde år!  Sen åkte jag & Emma till övan för att möta jennifer, fick min present. BÄST EVER, Miiina byxor jag velat ha hur länge som heelst, TACK! (L) Sen satt vi och prata vid Jennifer sjö, sen kom Tobbe och Falle och de tog en cigg med Emmson. Sen var jag hemma typ vid halv tolv! :) 

Idag blir det grillning hos Idas pappa i Kallebäck med Tara, Becca, Ida & Erica ! :D wihu, och imorgon haavet!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0