trist


Vaknade upp vid sisådär tolv tiden i dag,
jag tror inte det finns något som är bättre än att sova :) 
Men i allafall jag började sminka mig och platta
håret med än gång, för jag skulle vara upp på cafét vid ett tiden,
 sen jobbade jag till kvart i fyra och nu vet jag inte vad jag ska göra,
 jag vill hitta på något kul men det händer ju fan aldrig
 något läängre, helt dött! Typ bara för att det är sommarlov
ellernågot, innan hände det ju hur mycket som helst.

Inget är typ posetiv heller, vi tar vädret som ett exempel,
 veckorna innan skolavslutningen var det hur fint och underbart
 väder som helst, och nu när det är sommarlov och
man inte har något att göra på dagarna är det bara
moln & regn - Trist!
Och jag sitter som vanligt framför datan bara för jag inte har något
bättre för mig...

Hejdå i det roliga vädret / c.


Snygging där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0