Underbar helg

Fredags kvällen tillbringade jag tillsammans med Ida Emma & Jennica i Jennicas & Koffes lägenhet vilket blev en otroligt lyckad kväll med mycket skratt! Lite senare på kvällen vid ca. tolv kommer Koffe & Martin till lägenheten och håller oss sällskap vilket blev ännu lite roligare! :)

Lördag: Gick upp redan halv timme för jag skulle jobba vilket inte blev så lyckat, Hade en aning ont i huvudet efter gårdagen. menmen det var bara till att bita i hop och hoppas på att den skulle gå över till kvällen då det var 18års fest för Falle hos Tobbe, vilken också blev en lyckad kväll, hyffsat i af ..  Glad med även arg.  Sen bar det av hemåt vid halv två tiden, somnade i Dennis rum tillsammans med Emma Ragge och Ida. tack för den kvällen alla!

Söndag: Var tvugen att gå upp vid en elva vilket jag inte var så pepp på i och med att jag la mig fyra dagen innan. Men jag hade något att se fram imot iaf, för jag skulle mänligen på Monster Jam med Pappa och Henke, trodde verkligen inte det skulle vara så grymt coolt! :D lite överaskad. Kul var det, & det ska göras om nästa år !

Nu ska jag sätta mig framför TV och ta det allmänt lugnt, hur trött som helst.
ciaaao,take care / cc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0