sommar <3

åh, man känner verkligen SOMMAR! så sjukt underbart, älska! Nu är det bara sommarlovet man ser fram i mot sjuk mycket, +  VARBERG och sen att det blir bra väder även då, <3

Nu sitter jag hemma hos Ida efter en riktigt lång och tråkig fredag, men en posetiv sak är ju att det var den sista, verkligen SISTA FREDAGEN PÅ ÖNNERÖDSKOLAN! :D helt underbart!
- GYMNASIUMET NÄSTA!

Jag sitter vid datorn medans Ida grejar håret, vi ska kanske in till stan och möta jennifer, sen till Idas pappas lägenhet i Kallebäck, sen mys vid sjön!! det ser jag fram i mot :)

Har varit på två studenter denna veckan, onsdag & torsdag. I Onsdags var det min kusin viktor som tog studenten, och igår var det min bror Dennis, känner mig ganska tjock efter allt sött man ätit! :D På söndag blir det havet med jennifer, har även lovat mig att jag ska ta de första doppet för i år i havet,

Ha en bra helg, för det vill jag lova att jag ska ha! :D(L)
take care / caroline

Kommentarer
Postat av: Emma

ohja! snart är det lov! vilket gymnasie blir det för dig då?

2008-05-30 @ 16:47:57
URL: http://ThisLifeIhave.blogg.se
Postat av: caroline

Det blir hulebäck, handel för mig! :) vilket jag ser framimot väldigt mycket! :)

2008-06-01 @ 21:46:30
Postat av: caroline

Det blir hulebäck, handel för mig! :) vilket jag ser framimot väldigt mycket! :)

2008-06-01 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0