Farsdag,

Igår blev det en slappis dag, på kvällen åkte jag emma och mamma upp till mormor och morfar, drack kaffe och käka bullar & kollade på något dansbandprogram på ettan :) njae, trevligt var de allt. Åkte hem, jag och emma satte oss vid datorn och kollade på Pursuit of happynes riktigt bra film det där .. somnade vid ett tiden, var helt slut.

Gick upp vid nio i dag för att ge pappa frukost på sängen, sen gick jag och la mig igen och vaknade vid ett - tiden. härligt var de! Gud va trött jag var, helt knas. kollade på OTH, städade sen kom syskonen med familjer käkade tårta och massa gottit :)  dem åkte hem för en stund sedan. Nu är jag jättetrött så jag ska snart gå och lägga mig...

Försöker ändra bloggen lite, men de är så mycket pill så hinner inte riktigt alltid klart, men den blir väl klar någon dag :P

Sleep tight
/ Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0