Heeelgen,

I fredags åkte jag och emma in till stan tittade runt lite osså, efter en timme typ kom även Ida & Ramus in :)  Tittade runt lite, och såg Thomas Pettersson ;)  Sen var vi hungriga så vi åt på Jeeensens, väldigt gottt :)  sen tog jag och emma bussen hem och ida och rasmus stannade för de skulle på bio.
Åkte till Koffe och Jennica en lite stund var väldigt trött så sen åkte jag hem och soov..

Lördagen var en slapp till en början, men vi halv sju skulle vi ha en överaskningsfest åt min Kusin Johan som fyllde 25, välidgt lyckat blev de =) käka smörgås tårta och tjöta. Sen bar det av till Rödjegården för mig emma och idas del, madde och sandra hade födelsedagsfest så där var vi fram till ett, sen åkte jag och emma ner till 25års festen en lite liten stund och tjöta sen bar det av hemåt vid kvart i två :) somnade som en stoock!

Söndagen var väldigt lugn, tog det lugnt fram tills klockan var halv fyra då jag skulle träna fotboll, inte gjort på år och dar.. kallt vare!

Idag är jag sjuk, vaknade med världens huvudvärk och ont i magen.. så det blev till att vara hemma, mysa framför datorn med ONE TREE HILL!
I love it!






Alicia och Henke brottades, Alica har övergreppet!! haha


(bild från förra helgen)




"Let it go away..."



Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

love you<33

2008-11-03 @ 22:34:45
URL: http://emma2tusen8.blogg.se/
Postat av: Jenn

haha, alicia är sötast, busfrö!

2008-11-04 @ 15:38:35
URL: http://jpr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0