Lördag,

Nu var det ett par dar sedan jag uppdaterade, har inte haft någon lust & ork. Mest kollat på One tree hill faktsikt, har kollat två säsonger på 1½ vecka, är inne på den sista säsongen nu. Sen ska jag se från först säsongen =) haha.

I torsdags var jag och spännde tandställningen, det gick bra och det gör faktsikt inte så ont, bara lite på höger sida, tänderna är lite umma. menmen..

Igår var det en slappis dag i skolan, dagen gick väldigt fort. började åtta och slutade halv två :) göttis. Åkte hem, och vad tror ni jag gjorde? - kollade på One tree hill såå klart, hihih. Sen vid åtta tiden kom Marcus och hämta mig, vi åkte även och hämtade Emma. Åkte till Landvetter handlade godis och ett par grejer till mamma, träffade äveeen Idaa på ica, hih. :)
Åkte bort till Emmas bror lägenhet, där hon befinner sig nu när jag är bortrest. Dennis kom även hit, satt och tjöta innan vi begav oss bort till Jerry, där Emelie, Jossan, bergman och jerry befann sig. sjung singstar och tjöta :) trevlig kväll.

Vaknade för en timme sen typ, ska snart upp till cafét och jobba. sen ska jag hem och duscha, kolla ett par avsnitt av OTH sen får jag se vad som händer i kväll :)
Ha en underbar helg/kväll
"Sup och svälj trevlig helg"



haha, hittade en gammal bild på mig sen sommar 05, i varberg. har även en lika dan bild tagen året efter och sen året efter de. Detta året i varberg hittade jag glassgubben slängd nere vid havet .. haha


Kommentarer
Postat av: EMMA

Vem gör så mot snälla farbor glass sven, kanske var han trött på ditt eviga taffsande !!!

2008-11-09 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0