Lördag,

dålig uppdate...

Igår var jag i skolan som vanligt, dagen gick fort. Efter skolan var ja med emma, vi hade inte så mycket för oss såå vi åkte upp till emmas syster, alltid lika trevligt där! Vi fick smaka på en superduper god middag jennie hade lagat, :)  en drink gjorde hon även till oss! :) gotti. Sen satt jag emma daniel Palle (jennies sambo) & tittade på Idol osånt, lille wille var med också!
Åkte hem vid tolv tiden då min kära bror dennis kom och och hämtde oss, hade gått dit och vägen var glashal så kände inte riktigt för att gå hem också, kallt var de också!

Idag gick jag upp för att jobba, från elva till två. var hemma vid halv då, & nu har jag kollat på one tree hill fram tills nu! :)
Måste springa ner och duscha strax och sen göra mig i ordning, ska ju hem till Rasmus i kväll, party party.
Jag ska även försöka fixa lite kort, har varit dåligt med foton i bloggen nu... illa.

Vi hörs imorgon, hoppas ni får en bra lördagskväll!
-v-


Mariah Carey - we belong togheter

"When you left I lost a part of me
It's still so hard to believe
Come back baby, please
'Cause we belong together"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0