Lördag,

Då var det Lördag... igen.  gött är väl de :)

Igår var jag på bio, såg den nya bond filmen. Riktigt bra faktsikt, fast tycker ettan var ännu bättre.
Efter bion åkte jag med emma hem och sova i lägenheten, jag cattis och emma satte oss och kollade på Sex and the city, jag tror att Emma var den enda som höll sig vaken, jag somnade redan efter 5 minuter ellernåt, vaknade vi tre igen när filmen var slut, då hade cattis gått ner till sig och emma låg i soffan och hade kollat klart på filmen.. men vissa ligger ju inte och sover till halv tre på en fredag ?... host*  gick i allafall och la oss i sängen och slocknade med ängång, gick upp igen vid tolv vilket jag tyckte var alldeles för tidigt, men jag hade lovat mamma att jobba..

Kom hem från jobbet för en stund sen, nu sitter jag vid datorn. Har bestämmt mig att denna lördagen ska bli riktigt slapp, för jag är jättetrött + att det är dop imorgon.. Förra dopet jag var på blev ju inte jättelyckat med tanke på dagen innan, ska nog inte gå in på några detaljer :) haha! men dagen innan dopet var i allafall lyckad, ellet va säger du jennifer? ;)
I allafall, min brorsdotter ska döpas imorgon, och jag ska vara gudmor för den lilla skit ungen :) hihi.

nu tänkte jag proppa i mig lite godis och chips och kolla på OTH, det är ju änna gött!
Vi hörs, ha en superbra lördag!

Jag har räknat ut att om drygt ett år kan jag boka min bartenderkurs som jag ska göra sommaren 2010 då jag fyllt arton!
It makes me happy! :D
Ett år är mycket, men vafan de går foort!

                       

Kommentarer
Postat av: Jenn

Lätt att den var :D har nog aldrig sett någon så bakis som du va då, wohoo ska göras om snart! Se till att bli bartender nu så jag kan få massa goa graits dinkar!

2008-11-16 @ 10:01:57
URL: http://jpr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0