onsdag,

Igår skulle jag varit på ett konditionstest på hälsans hus, 15.15 ... (TRODDE JAG, haha) jag kom dit, satt och vänta, klockan blev halv fyra, kvart i fyra... så jag gick och frågade receptionen " kommer min ledare snart?"  " detta var konstigt, de skulle vara en tjej här halv tre som aldrig kom"  hhmmmm. pinsamt, det var jag . läste min anteckning på mobilen, där stod det halv tre. smart carro! haha - så jag åkte till cafét och jobbade i stället, hade lovat mamma det =)


Idag var jag först i skolan, lugn dag. Efter skolan åkte jag direkt hem och kollade 2avsnitt av one tree hill, oooovanligt va?! hihih. sååå bäst äre! skulle egentligen på livsviktig kursen idag men emma skulle inte gå så jag skeet i det, åkte i stället och hälsande på min bror. beeebisen & becca, träffar ju dom inte så ofta nu för tiden, dom bor ju faktiskt i staan (A) :P  trevligt var de, kom hem för en stund sen....


Imorgon ska jag spänna tandställningen för första gången, jippi! Jag kommer sitta hemma och tycka synd om mig, titta på one tree hill och ätaa chokladpudding! ;)


Nu ska jag soova, börjar åtta imorgon, woho! (N) hatar att börja tidigt!

-v-





lilla hjärtanet, hon var så glad i dag! =) hihi.


Kommentarer
Postat av: Jenn

fan va lik och är richard!!!

2008-11-06 @ 10:22:55
URL: http://jpr.blogg.se/
Postat av: caroline

haha, jaa visst är hon! såg ett kort på richard när han var liten, oj oj oj. likt! haha

2008-11-06 @ 16:19:09
Postat av: Anonym

Pudding!

2008-11-07 @ 14:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0