Onsdag,

"Catch the dag, enjoy the moment"

Tog ledigt ifrån skolan idag för att åka till Ge-kås, haha!  Enda dagen som min bror kunde åka typ. Så jag emma koffe och Dennis åkte vid halv elva tiden och var hemma vid halv fem :)  fick handlat en del julklappar faktiskt så de är skönt, men har fortfarande en del klappar kvar..

Nu ikväll ska min lillebror spela upp en pjäs med skolan, en engelsk pjäs. skulle egentligen vart på kurs ikväll men bror ville så gärna att ja skulle gå på pjäsen..

Imorgon har vi resursdag, vilket innebär leeedig. härligt! Så jag ska passa Alicia så ska vi åka in till stan, förmodligen så följer även Ida med! :) hihii .
Förresten i igår skulle ja få min lön, men så hade dem skrivit fel kontonr så jag hade inte fått min pengar. Som tur var kunde ja låna pengar av min bror i Ullared i dag! haha. 

Jag har ton med läxor att göra känns de som, helt stressad typ. fast ja brukar i och för sig aldrig stressa upp mig över läxorna. Jag lämnar hellre in dom senare då dem är bra skrivet, än samma dag och
den är helt slarvigt skriven....
Såå nu måste jag pluggaa så ja blir klar någon gång, orkar inte ha massa grejer hängandes över mig.
Ha en fin kväll, Puss!


Lilla stina och farmorn åkte tåg, plötsligt saktade tåget ner intill en hagen med en häst i som såg lite upphetsad ut. Lilla stina frågade sin Farmor
" Farmor, ser du va hästen har under magen?"
"Det är inget att bry sig om. svarade Farmor lite generat."
"Jo, men ser du inte!! svarade stina"
"äsch, det är bara en bagatel"
"en bagatel?! det är ju en kuk på en halv meter!"


hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0