Söndag,

Dagens låt; Placebo - Post blue

 



Jag har faktiskt haft en väldigt bra helg, förutom att min hals bara blir sämre.
I fredags var jag inte i skolan, mådde inte alls bra så det fick bli en lugn dag.
På kvällen var jag med emma marcus och robin. Typ körde runt i deras bilar,
jaja trevligt var de. Tog en snabbis på korvetten också där vi träffade Jimmy. Igår jobbade från tio till tre, åkte hem och tog det väldigt lugnt, sen ville
Emma att jag skulle åka med till Fotskäl till hennes syster så det gjorde jag,
sov där, och lekte med busfröt Märta :)  Kom hem vi halv fem tiden idag,
och nu har jag precis duschat. Hade behövt plugga lite matte,
men jag orkar inte. Jag är så trött på skolan, men jag måste,
 verkligen måsteG på mitt nästa matteprov.


Hoppas ni har haft en toppen helg :)  Puss på er










Kommentarer
Postat av: anonym

söt blogg!



Kram!



2008-11-30 @ 20:24:36
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0