Tisdag,

Hedanefter kommer tisdagar vara min favoritdag - vet ni varför?
- Jo, för då kommer ett nytt avsnitt av one tree hill ut :)  de är ju superbra!

Idag vaknade jag 06.49, och jag skulle åka med bussen som gick 07.15, behöver gå hemifrån 07.05 ... ojojoj, va jag fick stressa. Hann faktsikt sminka mig, men dock inte äta och platta håret :P haha.
Har bara haft tre lektioner idag, datakunskap, svenska & småföretagande. Igår började vi med ett nytt projekt, fast vi jobbar i grupp denna gången. Företaget heter projektet, det innebär hur man startar ett företag.. kan nog bli intressant.

När klockan var halv tre kom Adam Tensta och spelade i gymnastiksalen, komma till våran skola av alla. Ja tycker faktsikt att vissa låtar är riktigt bra.. Men favoriten är nog Dope boy.

Nu ska jag plugga lite och sen ska jag kolla på one tree hill :) 
Ha en bra kväll!

Barn pratar om kärlek;

Hur känns det att bli kär?


"Ungefär som en lavin där du måste fly för ditt liv."
John, 9 år

"Om det tar lika lång tid att bli kär som att lära sig att stava vill jag inte vara med. Det tar alldeles för lång tid."
Glenn, 7 år



Kommentarer
Postat av: EMMA

Barn är fan smarta

2008-11-11 @ 19:59:58
Postat av: carro

ojaaa!

2008-11-11 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0