Torsdag,

usssch, jag har varit usel på at uppdatera. menmen, det har varit en ganska bra veckan! :)  Har sovit i lägenheten i två dagar med emma&jennifer, myssss. Gott och lagt sig ganska sent, men skolan har bannemig inte hindrat mig att gå till ;)  stolt! haha.

Va på utvecklingssamtal nyss, allt såg bra ut. Utan onsdagsmorgona då jag typ inte varit på en enda retoriklektion. too baad.

Imooorgon är det fredag igen, vet inte vad ja ska göra men något hittar jag vl på . På lördag ska vi allafall ha gäster hemma, så då blir de god middag, sen blir de förmodligen fest hos Rasmus som fyllt 18! :)
Alla fyller arton nu, deeee vill ja med

Ikväll blir de träning!! Uppdaterar senare



bilder från dopet i söndags kommer, håll utkik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0