Torsdag,

Lugn dag.
Gick upp vid halv sju eftersom jag skulle ta bussen till skolan kvart över sju, började åtta. Hade svenska en timme, sen praktisk marknadsföring A och Administation, Lunch, sen åkte jag hem. Hade håltimme i två timmar & jag orkade verkligen inte stanna så länge för att ha en lektion på 50minuter efter det. Ja som sagt, åkte hem... Kollade på One tree hill, och nu måste jag plugga har en hel del att göra, tyävrr. För jag orkar verkligen inte, jag är helt slut. Vet inte vad som har hänt, men jag har verkligen ingen energi...

Det fick bli ett kort inlägg, men nu måste jag faktsikt plugga :(
Ha en bra dag!
Imorgon är det freeeedag!!

"People always leave"


"Det fanns en ängel, som jobbade vid en svarv
Under 30 år på ett och samma varv
Och han var en av dem som sjöng en sång för Blåvitt,
på läktaren gång på gång

Där står Gustav Adolf nere på sitt torg
och pekar ut en plats för staden Göteborg
Han vet var änglar finns och kungen minns
hur han gjorde ängeln till sin prins

En stad - ett lag, för hon och han och du och jag

En unge såg ett änglaljus
efter en glidtackling i kortbyxor på Hedens grus
Och när såret sved föddes en idé
Om att en gång, på allvar bli en del

Den känslan är i vår tid speciell
Som att få ett stänk från Flumride en ljummen kväll
För i en värld som inte vill att någonting står still
Finns något, att få höra till

En stad - ett lag, för hon och han och du och jag

I himmelen sitter ängeln med sin kung och kikar ner ibland
På folk och stad och folkets lag och ser dess knutna band

En stad - ett lag, för hon och han och du och jag "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0