Fredag,

Det var en lång dag i skolan i går, åkte hem i från kvart över sju och var hemma tjugo över fyra.. Men dagen gick i allafall fort. tur de! När jag kom hem frågade Emma om jag ville åka med upp till hennes syster, jag som trodde hon skulle till Skene?! jaja, Pappa körde i allafall upp oss till Emma syster Jennie och William, vi lekte lite med William innan maten blev klar, vid sju tiden åt vi och då hade även Palle kommit hem. Vi åt revbensgryta, potatis och sallen - hur gott som heeslt, verkligen supergott! Till efterrätt gjorde Jennie chokladpudding & kaffe, ååh så gott! =) Tack så jättemycket för de!

Vid tio tiden kom Dennis och hämtade mig och emma, Dennis och Emma åkte vidare till Johan i mölnlycke fast jag åkte faktsikt hem, la mig i sängen och pratade i telefon och somnade? haha!  Lika bra att jag åkte hem då, annars hade jag väl somnat på bussen, eller i en rondell eller varför inte mitt på vägen typ? haha! så trött var jag. Jag somnade med telefonen i örat =) haha. Vaknade vid halv tio i morse i allafall.

Denna lördagen kommer nog bli rätt lugn, (som alla andra lördagar nu för tiden) Ja ska i allafall kolla avsnitt av
One three hill och ikväll blir det nog  att vara hemma hos Madde och ha trevligt, hon skulle ha hemma lite folk =)

Ha en jättebra lördag!
-v-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0