Fredag,

Gooood morgon! :)

Sitter på jobbet nu och håller på att sortera alla säkerhetsblad till olika kategorier.. Är snart klart och det känns väldigt skönt! hihi

Igår när jag kom hem från jobbet sprang jag dirket upp till datorn och kolla på One tree hill. Ni får tycka jag är löjlig men det är så sjukt bra! att leva som dom hade inte vart fel, även om allt i deras liv inte alltid är på topp! (:   Är på avsnitt 17 nu och det börjar närma sig mot sitt slut, fast jag kollar ju på säsong 4 så att jag har två säsonger till framför mig!! wooho

Slutar tidigt idag, redan klockan tolv, härligt de. Ska in till stan en snabbis med Emma skulle jag tro, fika och shoppa. Måste kööpa skor, och se om jag hittar något att ha på mig på lördag då jag faktsikt ska på två partyn på samma kväll ;)

När jag kommer hem från stan blir det förmodligen till att titta på One tree hill - oh god, jag längtar! haha

Jag skulle gått på bio ikväll men jennifer blev sjuk :( vi skulle sett den nya bond filmen, men det fanns endå inga biljetter kvar så vi får ta de en annan helg :)  Får se om de kanske blir bio ikväll endå,

Ne nu måste jag jobba, nu kommer snart chefen och då skall pärmen vara klar! Jag har en halvtimme på mig.

Ha en superbra fredag så hörs vi snart igen, Puss på er
-v-



"All I wanted was just what everybody else wants,
you know..
to be loved.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0